بازتاب رسانهای رونمایی از دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی مغز در بیمارستان لقمان
نخستین و پیشرفتهترین دستگاه آنژیوگرافی مغز کشور، با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان لقمان حکیم رونمایی شد. این رویداد که گامی مهم در توسعه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب به شمار میرود، بازتاب گستردهای در رسانههای ملی داشت.