اخبار

1405/03/30

افتتاح و بهره‌برداری از دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان لقمان

آیین افتتاح و بهره‌برداری از دستگاه آنژیوگرافی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

  • 16:00 - 1405/03/30
  • 212 بازدید

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.