آیین افتتاح و بهرهبرداری از دستگاه آنژیوگرافی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کپچا: