کنکور سراسری؛ تنها راه پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
پذیرش تمامی دانشجویان رایگان و شهریهپرداز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صرفا از طریق کنکور سراسری و معرفی سازمان سنجش آموزش کشور انجام میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بنابر اعلام معاونت آموزشی، به اطلاع کلیه متقاضیان تحصیل در این دانشگاه میرساند که پذیرش دانشجویان آموزش رایگان و دانشجویان شهریهپرداز در این دانشگاه صرفا از طریق کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفتهشدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور صورت میگیرد.
از این رو مطرح شدن عناوینی برای پذیرش نظیر ظرفیت خالی یا فروش صندلی، ثبت نام در پردیس دانشگاه و ... صرفا از سوی افراد سودجو صورت میگیرد و قویا تکذیب میشود.
انتهای پیام/