اخبار

  • تاریخ انتشار : 1405/03/31 - 07:02
  • بازدید : 157
  • تعداد بازدید : 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کسب رتبه دوم کشوری توسط انجمن علمی طب سنتی ایران

انجمن علمی طب سنتی ایران به ریاست دکتر روشنک مکبری‌نژاد عضو هیئت علمی و رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر اساس نتایج ارزشیابی انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اساس نتایج ارزشیابی انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور در دوره عملکرد‌ سال‌های 1400 و 1401، انجمن علمی طب سنتی ایران به دلیل عملکرد مطلوب و کسب رتبه دوم از سوی دکتر طاهره چنگیز معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور، شایسته تقدیر شناخته شد.

 

این ارزشیابی توسط کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام پذیرفت و در آن، انجمن علمی طب سنتی ایران با کسب بالاترین امتیازات در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فعالیت‌های حرفه‌ای و مشارکت در سیاست‌گذاری‌های علمی نظام سلامت، موفق شد عنوان دومین انجمن برتر گروه پزشکی کشور را از آن خود کند و گواهی رتبه برتر با امضای معاون آموزشی وزارت بهداشت به این انجمن اعطا شد.

 

متن این گواهی به شرح زیر است:

 

"بر اساس نتایج ارزشیابی انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور در دوره عملکرد‌ سال‌های 1400 و 1401 که مطابق ضوابط و شاخص‌های مصوب کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام پذیرفته است، آن انجمن علمی به دلیل عملکرد مطلوب و کسب رتبه دوم در میان انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور، شایسته تقدیر شناخته شد.

بدینوسیله از تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، مشارکت علمی و فعالیت‌های موثر آن انجمن در راستای توسعه دانش، ارتقای آموزش، فعالیت‌های حرفه‌ای و تحقق اهداف علمی و تخصصی کشور قدردانی می‌شود.

این موفقیت حاصل همکاری و تلاش ارزشمند اعضای هیئت مدیره دوره مورد ارزشیابی شامل:

خانم دکتر روشنک مکبری‌نژاد (رییس هیئت مدیره)

خانم دکتر مرضیه قرائتی (نائب رییس)

آقای دکتر سیدمجید غضنفری(دبیر)

خانم دکتر زهره مرتجی(خزانه‌دار)

آقای دکتر علیرضا درخشان (عضو هیئت مدیره)

خانم دکتر سمانه سلیمانی (عضو هیئت مدیره)

آقای دکتر جعفر ابوالقاسمی نژاد شیرازی( عضو هیئت مدیره)

حانم دکتر زهرا شکرریز (بازرس)

بوده است که از خدمات و زحمات ایشان نیز صمیمانه تقدیر می‌شود.

امید است آن انجمن علمی همچنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌‎های علمی و تخصصی خود در مسیر ارتقای نظام سلامت، توسعه دانش و تحقق اهداف متعالی جامعه پزشکی کشور موفق و موید باشد.

دکتر طاهره چنگیز

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی"

 

 

 

 بر اساس نتایج نهایی این ارزشیابی، سه انجمن برتر گروه پزشکی کشور به شرح زیر معرفی شدند:


رتبه اول:  انجمن علمی متخصصین گوارش و کبد ایران 
رتبه دوم:  انجمن علمی طب سنتی ایران
رتبه سوم:  انجمن علمی دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران 

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,طرح جوانی جمعیت
  • کد خبر : 173394
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.