برگزاری آیین عزاداری و دسته سینهزنی هیئت محبانالعباس(ع) در دانشگاه
همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آیین عزاداری و دسته سینهزنی هیئت محبانالعباس(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز دوشنبه همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آیین عزاداری و دسته سینهزنی هیئت محبانالعباس(ع) با حضور اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
این مراسم با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد و هیئت عزاداران از مقابل ساختمان شماره دو دفتر بسیج جامعه پزشکی حرکت خود را آغاز کردند.
عزاداران حسینی در مسیر حرکت به سمت مسجدالنبی(ص)، با نوحهخوانی، سینهزنی و ذکر مصیبت، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و اهلبیت عصمت و طهارت(ع) ابراز کردند.
این آیین با اقامه نماز جماعت در مسجدالنبی(ص) به پایان رسید.
انتهای پیام/