اخبار

  • تاریخ انتشار : 1405/04/01 - 12:05
  • بازدید : 303
  • تعداد بازدید : 253
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری آیین عزاداری و دسته سینه‌زنی هیئت محبان‌العباس(ع) در دانشگاه

همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آیین عزاداری و دسته سینه‌زنی هیئت محبان‌العباس(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز دوشنبه همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آیین عزاداری و دسته سینه‌زنی هیئت محبان‌العباس(ع) با حضور اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

 

این مراسم با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد و هیئت عزاداران از مقابل ساختمان شماره دو دفتر بسیج جامعه پزشکی حرکت خود را آغاز کردند.

 

عزاداران حسینی در مسیر حرکت به سمت مسجدالنبی(ص)، با نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و ذکر مصیبت، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) ابراز کردند.

 

این آیین با اقامه نماز جماعت در مسجدالنبی(ص) به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 173491
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.