صفحه اصلي > بیشتر... > بیانیه ها > بیانیه توافق سطح خدمت 
 

بیانیه توافق سطح خدمات

هدف

هدف از این توافقنامه معرفی نحوه ارائه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شهید بهشتی می باشد که این خدمت می تواند به اشکال مختلف دیده شود:

  • خدمات اطلاع رسانی:

خدمات اطلاع رسانی با توجه به مخاطبین دانشگاه در حوزه های مختلف انجام می شود از جمله:

  • ارائه خدمات ویژه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و کارکنان که این خدمات می تواند رفاهی، آموزشی، پژوهشی ، اداری و مالی باشد.
  • اطلاع رسانی اخبار و آمارهای مربوطه در حوزه های مختلف از قبیل : آموزش، پژوهش، بهداشت ، درمان و مانند آن
  • معرفی خدمات در میز خدمت الکترونیک دانشگاه
  • اطلاع رسانی قوانین، مقررات ، آیین نامه ها و اطلاعیه ها جهت راهنمایی ارباب رجوع و مخاطبین دانشگاه
  • فرآیندها و خدمات الکترونیک دانشگاه

 

  • خدمات تعاملی :

در این بخش هدف ایجاد بستر مناسب جهت دریافت اطلاعات مورد نظر و مشارکت بیشتر مخاطبین در راستای بهبود ارائه خدمات دانشگاه می باشد. نمونه ای از این خدمات به شرح ذیل می باشد:

  • نظر سنجی الکترونیکی
  • ثبت الکترونیکی پیشنهادات ،انتقادات و گزارشات
  • ثبت الکترونیکی شکایات


 مسئولیت کاربران  :

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی مسئولیت ارائه خدمات به شکل بهینه و نیز تداوم و تضمین پایداری خدمات را دارد و در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت رفع آنها اقدام می نماید.                   

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

کاربران می توانند درخواستها و مشکلات پیش آمده را از طریق ابزارهای ارتباطی شامل سامانه پست الکترونیکی، سامانه تیکتینگ و سایر موارد به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام نمایند.

در مقابل دانشگاه نیز متعهد می گردد در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام درخواستهای مطرح شده و رفع مشکلات رخ داده شده اقدام نماید. 



درخواست خدمت:

کاربران می تواند درخواستهای خود را از طریق میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی به آدرس http://khedmat.sbmu.ac.ir/  ارسال نمایند.

هزینه ها و پرداخت ها:
ارائه خدمات الکترونیکی به مخاطبین دانشگاه بدون هزینه بوده و رایگان می باشد.


دسترس پذیری:
 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متعهد می گردد که خدمات ارائه شده ضمن دسترس پذیری از پایداری مناسبی برخوردار بوده و درموارد احتمالی عدم دسترس پذیری خدمات، مراتب به اطلاع ذینفعان و مخاطبین رسانده شود.


نگهداری و تغییرات خدمت:

 در صورتی که نیاز به بهینه سازی و بروزسانی خدمت مورد نظر باشد ارائه دهنده خدمت هماهنگیهای لازم را در این خصوص به عمل آورده و اطلاع رسانی های لازم انجام می پذیرد.


گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی:

گزارشهای مورد نیاز از بهره برداران خدمات میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی توسط ارائه دهنده خدمت در بازه های زمانی مشخص ارائه خواهد شد.
 

 

فسخ و پایان:

 تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد ادامه خواهد داشت.

  •  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات متقاضیان  از طریق فرم ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، می باشد.
  •   حوزه پاسخگویی میز خدمت متقاضیان می توانند برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق سامانه پیام کوتاه دفتر ریاست 30007406 یا جهت ملاقات هفتگی با ریاست دانشگاه از طریق شماره 22439907 داخلی 5 اقدام نمایند.
  •   به محض ثبت درخواست کد رهگیری برای درخواست کننده ایجاد می شود که میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
  •  متقاضیان می توانندجهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایند.
  •  این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی اطلاع رسانی خواهد شد.