صدای سپاس
در سلسله گزارشهای "صدای سپاس" بخشی از دلنوشتهها و پیامهای بیماران ترخیصشده از بیمارستانهای دانشگاه را میخوانید؛ روایتهایی کوتاه اما پرمعنا از قدردانی نسبت به پزشکان، پرستاران و همه همراهان گمنامی که با مهربانیشان امید و آرامش را به بیماران هدیه میدهند. این گزارشها یادآور آن است که مهربانی هیچگاه از نگاه بیماران پنهان نمیماند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این پیامها توسط واحد افکارسنجی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمعآوری میشود.
پیام مراجع بیمارستان امام حسین(ع) :
" از جناب آقاى دکتر ساکت عزیز تشکر و سپاس فراوان دارم که با حمایت و پیگیریشون و رفتار بسیار مودبانه و موقر که باعث دلگرمى مادران در بخش اطفال بودن
ایشون مثل یک پدر دلسوز هر روز تمام بچهها رو با مهربونى ویزیت مىکردند و حتى با دادن هدیه دفتر نقاشى و مداد رنگى سعى در خوشحال کردن بچه ها داشتن، خصوصا بچه هایى که مثل پسر من بخاطر مجروحیت در جنگ نیاز به چنین پرشک دلسوز و مهربانى داشتن.
من همینجا از ایشون قدردانى مىکنم و امیدوارم که همیشه سلامت باشن ایشون واقعا یه گوهر در بیمارستان امام حسین (ع) هستند
پرستار توکلى بخش پی آى سى یو بسیار محترم و دلسوز و مهربان هستند، پرستاران بخش هم خوب بودند، در قسمت خدمات از آقاى یعقوبى هم تشکر مىکنم؛ ایشون هرکارى از دستشون برمیاد براى بیماران انجام میدادند."
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق