صفحه اصلي > اخبار

چاپ        ارسال به دوست

استاد ژنتیک دانشگاه سردبیر مهمان مجله بین المللی تخصصی فرانسه شد

دکتر ابوالفضل موفق استاد گروه ژنتیک دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان سردبیر مهمان یک شماره از مجله بین المللی تخصصی فرانسوی انتخاب شد.

این انتخاب از سوی مجله سلولی، مولکولی و بیولوژی مولکولی فرانسوی (با امتیاز H-index of 64، ISI-web of science I، Pubmed، Scopus) با توجه به تلاش های علمی تحقیقاتی وعملکرد تخصصی این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صورت گرفته است.

دکتر موفق دراین خصوص اظهار داشت: این امر نشان دهنده ارج نهادن به تحقیقات علمی پژوهشگران فعال ایرانی وهمچنین اعتماد جوامع بین المللی به عملکرد علمی تخصصی و فرهنگی دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی است و فرصت مغتنمی برای اولویت چاپ مقالات در این مجله معتبر بین المللی محسوب می شود.

این استاد ژنتیک دانشگاه در ادامه افزود: چاپ مقاله در این مجله تخصصی با توجه به اندیکاسیون معتبر ISI-Web of science، Pubmedو Scopus از یک سو در ارتقای اعضای هیات علمی و کسب نمره اختصاصی برای فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع PhDتاثیرمثبت دارد و از سوی دیگر ضمن معرفی توانمندیها و ظرفیتهای تحقیقاتی و پژوهشی محققان این دانشگاه به سایر پژوهشگران به ویژه مراکز علمی کشور فرانسه، می تواند باعث کسب گرنت های تحقیقاتی و دستاورد دیگری برای این دانشگاه محسوب شود.

به گفته دکتر موفق در این مجله اولویت چاپ با Original article ، Reviews، Case report ، ShortCommunication، Meta analysisاست و مقالات مرتبط با موضوعات سلولی مولکولی، ژنتیک، آنکولوژی خون و پاتولوژی در اولویت قرار دارند. همچنین اساتید تا کامل شدن ظرفیت شماره اختصاصی برای ارسال مقاله فرصت خواهند داشت.

دکتر موفق درخصوص نحوه ارسال مقالات اظهار داشت: اساتید و پژوهشگران علاقمند برای ارسال مقالات خود می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مجله تخصصی به نشانی https://cellmolbiol.org/index.php/cmb  مراجعه کرده، سپس به ترتیب گزینه Call for Papers  ، قسمت Special Issue  و عنوان Frontiers in cellular, Molecular and Medical Genetics را انتخاب کنند.

دکتر موفق در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد که از طریق پست الکترونیک به نشانی movafagh.a@sbmu.ac.ir یا شماره تماس 09121307881   پاسخگوی سوالات اساتید خواهد بود.

پروفسور موفق، برگزیده دو جشنواره معتبر طبری و ابوریحان بیرونی بوده که تقدیرنامه ناسای آمریکا را نیز دریافت کرده است.

١٢:٤٣ - يکشنبه ٢٦ فروردين ١٣٩٧    /    عدد : ٦٠٣٨٥    /    تعداد نمایش : ٣٤٣