يکشنبه ٢٨ آبان ١٣٩٦ - 
1 2
 
منو اصلی
عنوان
صفحه اصلي > واحدها و شرح وظایف > امور مجازی و تحصیلات تکمیلی پژوهشی 
 
 

امور مجازی و تحصیلات تکمیلی پژوهشی
 


شرح وظایف كاركنان و كارشناسان در امور مجازی و تحصیلات تکمیلی پژوهشی

1. ثبت نام از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی ، پژوهشی

2. صدور گواهي اشتغال به تحصيل (مراجعه شود به توضیحات بخش امتحانات)

3. صدور احكام انصراف ، اخراج طبق آيين نامه و انجام امور مربوط به تسويه حساب آنان (مراجعه شود به توضیحات بخش امتحانات)

4. تهيه گزارش جهت شوراي آموزشي و كميسيون بررسي موارد خاص دانشگاه (مراجعه شود به توضیحات بخش امتحانات)

5. اعلام فراغت ازتحصيل دانشجويان به مركزاموردانشجويي وزرات متبوع (مراجعه شود به توضیحات بخش صدور)

6.صدور گواهينامه موقت (مراجعه شود به توضیحات بخش صدور)

7. صدور مجوز تحويل دانشنامه و ريز نمرات

8. تحويل دانشنامه و ريز نمرات به فارغ التحصيلان

9. صدور تاييديه تحصيلي به درخواست سازمان ها ، ادارات و ارگانهاي خصوصي و دولتي (مراجعه شود به توضیحات بخش صدور)

10. ارسال ريزنمرات به دانشگاههاجهت پذيرفته شدگان مقاطع تحصيلي بالاتر

11. تهیه گزارش جهت هیئت امنا و هیئت رئیسه و شورای دانشگاه

12. مكاتبه با وزارت ارشاد در صورت مفقود نمودن دانشنامه و ريز نمرات ، گواهي موقت از طرف فارغ التحصيلان (مراجعه شود به توضیحات بخش صدور)

13. انجام امور آموزشی مربوط به آموزش پزشکی از راه دور

14. انجام امور آموزشی مربوط به دوره دکترای تخصصی پژوهشی

15. صدور مجوز تحویل مدارک دانش آموختگان و گواهی نامه های تحصیلی ،تاییدیه تحصیلی و دانشنامه شعبه بین الملل

16. MBA مدیریت دارویی

17. MPH  پزشکی خانواده

18. پیگیری و انجام امور و مکاتبات مربوط به دوره های مجازی در مقاطع و رشته های مختلف که در شرف انجام و شکل گیری می باشد مثل آموزش جامعه نگر

 

 


 

 

8. صدور مجوز تحويل دانشنامه و ريز نمرات

توجه :  گواهينامه ، دانشنامه و ريزنمرات به شخص دانش آموخته تحويل داده مي شود و در غير اينصورت وكيل قانوني وي با در دست داشتن وكالت نامه و كارت شناسايي معتبر مي تواند مدارك را دريافت نمايد.

مدارك لازم جهت صدور مجوز دانشنامه و ريز نمرات

1- اصل و تصویر انجام یا معافیت از طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح

2- اصل و تصویر تسویه حساب صندوق رفاه دانش آموختگان دوره شبانه در صورتی که تاریخ فراغت از تحصیل آنان بعد از 77/1/1 باشد می بایست تسویه حساب صندوق رفاه ارائه نمایند

3- اصل و تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

4- اصل و تصویر پروانه دائم (برای رشته های پروانه دار)

5- جهت اعضای رسمی نیروهای مسلح : گواهی کار از یگان خدمتی با قید تاریخ عضویت رسمی و تاکید بر انجام کلیه تعهدات و بلامانع بودن تحویل مدارک

- اصل و تصویر دانشنامه مقطع يا مقاطع قبلی
- اصل و تصویر مجوز صدور مدرک مقطع یا مقاطع قبلی در صورتی که تاریخ صدور مجوز 84/3/15 به بعد باشد الزامی است

8-جهت دریافت گواهینامه موقت مدارک زیر لازم است :

- دو قطعه عکس

- فیش بانکی به مبلغ 10000 ریال به شماره حساب خزانه داری کل کشور (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی)

- داشتن گواهینامه مقطع قبلی

9. تحويل دانشنامه و ريزنمره به دانش آموخته

پس از صدور مجوز - جهت تحويل مدارك، دانش آموخته با كارت شناسنايي معتبر يا وكيل با وكالت نامه و كارت شناسايي معتبرمي تواندمدارك تحصيلي را در يافت نمايد.

دانشنامه و ريزنمرات پس از امضاء مديريت آموزش و تحصيلات تكميلي و مهر و گرفتن كپي جهت پرونده و اخذ رسيد در زماني كمتر از يك ساعت تحويل مي گردد.

11.ارسال ريزنمرات به دانشگاههاجهت پذيرفته شدگان مقاطع تحصيلي بالاتر

  دانش آموختگاني كه در مقاطع بالاتر رشته هاي مرتبط (علوم پزشكي و پيراپزشكي ) پذيرفته شده اند پس از دريافت درخواست دانشگاه فعلی، ارسال گواهي فراغت از تحصيل و ريزنمرات با قيد كليه تعهدات به صورت محرمانه به دانشگاه فعلي محل تحصيل دانش آموختگان انجام مي شود.

در مورد پذيرفته شدگان مقاطع بالاتر در رشته هاي غير مرتبط در صورت ارائه گواهي مبني بر انجام يا معافيت از طرح نيروي انساني (جهت رشته هاي مشمول خدمت طرح) صدور گواهي فراغت از تحصيل پس از وصول استعلام متقاضي با ذکر كليه تعهدات...بالامانع مي باشد.

توجه: دانش آموختگان فوق بدون گذراندن طرح نيروي انساني با سپردن سند محضري مي توانند ادامه تحصيل دهند.

پذيرفته شدگان در دانشگاه پیام نور ملزم به ارائه تسويه حساب از صندوق رفاه مي باشند.

14 . انجام امور آموزشی مربوط به آموزش پزشکی از راه دور

1- اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو به وزارت متبوع

2- اعلان فراخوان دانشجو توسط دانشگاه از طریق رسانه ها و سایت دانشگاه

3- اعلان شرایط پذیرش و تعیین میزان شهریه و تعیین زمان و مکان ثبت نام در سایت دانشگاه

4- تهیه و تدارک امور مربوط به مراحل قبل از ثبت نام (کاتولوک مربوط و چاپ و تکثیر فرم های ثبت نام)

5-بررسی مدارک  ثبت نامی دانش پذیران مطابق با دستورالعمل ثبت نامی تعیین واجدین شرایط

6- ارزیابی دوره دانش پذیری

7- ارزیابی دوره دانشجویی و انجام امور آموزشی مربوط به آن بررسی وضعیت تحصیلی و مکاتبات مربوط به آن تهیه گزارش جهت شورای آموزشی و انعکاس مصوبات بعد از آن به و واحدهای ذیربط

8- صدور گواهی های  لازم مثل گواهی اشتغال گواهی پیشرفت تحصیلی – اعلام معدل

9- صدور احکام انصراف – اخراج و انجام امور بعدی آن

10- تهیه کارت دانشجویی

11- برگزاری آزمون دانش پذیری و سایر آزمونهای دانشجویی

12- ارسال ریز نمرات و صدور تاییدیه تحصیلی به مراکز ذیربط
 

15 . انجام امور آموزشی مربوط به دوره دکترای تخصصی پژوهشی (Ph.D by research)

1- اعلان فراخوان پذیرش دانشجو توسط دانشگاه از طریق رسانه ها و اینترنت

2- اعلام زمان و مکان ثبت نام و مدارک لازم جهت ثبت نام

3- تهیه مدارک امور مربوط به مراحل قبل از ثبت نام

4- اعلام شرایط گزینش دانشجو

5- انجام ثبت نام طبق دستورالعمل با دادن فرم های تهیه شده که اطلاعات مورد نیاز متقاضی در آن باید درج گردد.

6- جمع آوری مدرک مورد نیاز به تفکیک رشته و مراکز تحقیقاتی

7- پیگیری و هماهنگی و انجام مکاتبات (تهیه گزارش – آمار) مربوط به متقاضیان با معاونت آموزشی دانشگاه

8- برگزاری آزمونهای مربوطه

9- بررسی و انجام مکاتبات مربوط جهت اخذ تعهدات لازم از دانشجویان

10- بررسی وضعیت اشتغال دانشجویان به منظور تمام وقت بودنشان در حین تحصیل

11- بررسی و پیگیری کلیه امور آموزشی دانشجویان در مراکز تحقیقاتی و کنترل و نظارت در اجرای ضوابط آموزشی

12- پیگیری در انجام کلیه امر آموزشی دانشجویان از ابتدای ثبت نام و پذیرش - امور جاری تا انتها که فارغ التحصیلی میباشد ونیز مراحل بعد از آن
 

17. MBA مدیریت دارویی

1- اعلان فراخوان دانشجوس توسط دانشگاه از طریق رسانه ها و اینترنت

2- اعلام زمان و مکان ثبت نام و مدارک لازم جهت ثبت نام

3- تهیه مدارک امور مربوط به مراحل قبل از ثبت نام

4- انجام ثبت نام طبق دستورالعمل با دادن فرم های تهیه شده که اطلاعات مورد نیاز متقاضی در آن باید درج گردد.

5- جمع آوری مدرک مورد نیاز به تفکیک رشته و مراکز تحقیقاتی

6- پیگیری و هماهنگی و انجام مکاتبات (تهیه گزارش – آمار) مربوط به متقاضیان با معاونت آموزشی دانشگاه

7- محاسبه و اخذ شهریه از پذیرفته شدگان و صدور گواهی های مربوطه

8- کنترل و نظارت بر چگونگی روند تحصیلی و در صورت بروز اشکالات تنظیم گزارش و رسیدگی جهت انعکاس موضوع به شورای آموزشی

9- صدور کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل به مراکز مورد درخواست
 

18. MPH  پزشکی خانواده

اعلام زمان و مکان ثبت نام و مدارک لازم جهت ثبت نام

انجام ثبت نام طبق دستورالعمل با دادن فرم های تهیه شده که اطلاعات مورد نیاز متقاضی در آن باید درج گردد.

پیگیری و هماهنگی و انجام مکاتبات (تهیه گزارش – آمار) مربوط به متقاضیان با معاونت آموزشی دانشگاه

صدور کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل به مراکز مورد درخواست

برگزاری آزمونهای مربوطه

مکاتبات وهماهنگی های لازم با معاونت بهداشتی و وزارت متبوع در انجام به موقع ثبت نام ،معرفی نامه ها ، آزمون ها و برنامه های در دست اجرا

 

19. انجام امور آموزشی دانش آموختگان پردیس خودگردان

1- صدور مجوز تحویل مدارک

2- نظارت و کنترل بر گواهی های صادره

3- بررسی و تایید مراحل فارغ التحصیلی اعم از ریز نمرات ، گواهی نامه موقت ، دانشنامه ، تاییدیه تحصیلی از طریق سما و پورتال

4- انجام پروسه ی تهیه دانشنامه تا صدور آن

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک : info@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.